poniedziałek, 31 października 2016

Nowy rozdział po raz kolejny

         Hej, wszystkim. W sobotę wrzuciłam posta, że mam dość mojego monotematycznego bloga. Adres url też zaczął mnie wkurzać, bo był strasznie nijaki. Ogólnie miałam dość tego bloga, więc założyłam nowego. Link: magdoszopedia.blogspot.com. Ukazał się już pierwszy "prawdziwy" post i mówiąc szczerze tam podoba się się bardziej niż tutaj. Nie chcą usuwać tego bloga, ponieważ traktuję go jako pewnego rodzaju przechowalnię dla jakichś staroci, ale od razu mówię, że nie będzie on aktywny. Wszytko będzie działa się właśnie na Magdoszopedii. Dla niektórych z Was może  to być zawód, ponieważ na pewno blog z rozdziałami jest bardziej interesujący niż z jakimiś opiniami. Myślę jednak, że Magdoszopedia z czasem się rozrośnie. Liczę, że po upływie pewnego czasu zacznę tam wrzucać inne rzeczy. Może nawet kiedyś napiszę tam jakieś opowiadanie. Taki one-shot. Niestety nie mogę tego obiecać, lecz nie wiadomo co przyniesie los. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tam bardziej niż tutaj. Jak już wspominałam wcześniej zmiana bloga nie będzie mieć dla mnie wpływu na współpracę. Cała podstrona została już skopiowana i z mojej strony nic się nie zmieni. 
           To chyba tyle, jeśli chodzi o tego bloga. Jeszcze raz zapraszam na Magdoszopedię. Na razie jest tam trochę nudno, ale czego oczekiwać po blogu, który istnieje trzy dni? :D

Pozdrawiam
Lena Magdosz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz