środa, 12 października 2016

Zalotny Tag Książkowy

Dzieńdoberek! Dziś pogodna nas (a przynajmniej mnie) nie rozpieszcza, dlatego na osłodę nastroju przygotowałam tytułowy tag,  Pytania skopiowane z: Chwile rozkoszy, z którymi współpracuję ^^

FAZA 1:
Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę
Na pewno książkę Brenny Yovanoff pt. Wyśnione miejsca.
Okładka po prostu prześliczna.
Zaczęłam czytać, ale na razie powstrzymam się od opinii.



FAZA 2:
Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis
Większość moich książek kupuję za względu na opis.
Jednym z przykładów kiedy kupiłam książkę, bo spodobał mi się opis,
ale okładkę ma beznadziejną jest Miasto kości, czyli pierwsza
część z serii Dary anioła

FAZA 3:
Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania
Seria Miętowa, książki Rocka Riordana, Harry Potter...
Długo mogłabym wymieniać

FAZA 4:
Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu
 zabrać się za kolejne 
Cóż, ogólnie jestem bardzo dziwnym człowiekiem, bo
a) serię Miętową zaczęłam od tomu 12
b) Harry'ego Pottera (gdy czytałam w zeszłym roku) 
zaczęłam od tomu 5
c) Serię Niefortunnych Zdarzeń zaczęłam od tomu 10
Dlatego po raz kolejny podam książki Ricka Riordana :D

FAZA 5:
Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której ostatnio zarwałaś noc
Ostatnio, czyli kiedy? Już nawet nie pamiętam.
Ostatnim razem kiedy zarwałam nockę była wakacyjna 
noc, kiedy do 4 nad ranem pisałam Łapaczkę Snów
ale moja własna książka się nie liczy xD

FAZA 6: 
Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć
a) Księga dżungli, którą muszę przekartkować
 do konkursu, który jest jutro
b) Pan Tadeusz, którego muszę przeczytać pierwszą księgę
 do tego samego konkursu
c) Sherlock Holmes, którego ogólnie muszę przeczytać i oddać
do biblioteki, ponieważ termin minął mi pod koniec września

FAZA 7:
Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia 
Zdecydowanie Władca Pierścieni
Więcej tu: #życiowe odcinek 1: That's what I'm Tolkien about

FAZA 8:
Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym
Znowu książki Ricka Riordana. Chyba powinnam zrobić jakiś riordanowski tag.
Oprócz tego Miętowa

FAZA 9:
Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz
Miętowa, Riordan, Harry Potter, Władca Pierścieni 
(kurczę, to wszystko już tutaj było!)
Książki Johna Greena! O tak!

FAZA 10:
Dzielenie się miłością - nominacje:
Ci, którzy są:
Żeby się troszeczkę rozerwali ;)

       Na dzisiaj to tyle. Mało, bo mało, ale SZKOŁA. Tia, strasznie dużo roboty z nią mam :D

Pozdrawiam 
LM

2 komentarze:

  1. Oj tak Wyśnione miejsca mają cudowną okładkę <3 A Rick Riordan rozpiernicza system, więc nie dziwię się, że jest tu często powtarzany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego styl pisania jest tak humorystyczny, że aż nie chce się kończyć czytać. Już nie mogę się doczekać drugiej części Magnusa Chase'a ^^

      Usuń