sobota, 22 października 2016

The Tittles Book Tag

Witam, witam. Wiem, że tag miał być w środku tygodnia, ale nie miałam kompletnie czasu :D Znalezienie jakiegoś dobrego tagu na dzisiaj było rzekłabym dość trudne. W sensie najpierw znalazłam tag o włosach (wie ktoś co to jest porowanie?)... Tia, może przejdźmy do tematu ;)
Dzisiaj przedstawiam The Tittles Book Tag, który skopiowałam z bloga Recenzje Natalii... nie tylko książkowe :)

1.Książka o najdłuższym tytule:
Hobbit, czyli tam i z powrotem

2.Książka o najkrótszym tytule:
Zemsta

3.Tytuł książki, który nie ma zbyt dużo wspólnego z treścią:
Lustrzany świat Melody Black
i
Alicja w krainie zombie (musiałam xD)

4.Tytuł książki, który opisuje treść:
Osobliwy dom Pani Peregrine

5.Tytuł książki, który mnie irytuje:
Ojej, tylko jeden?
Apollo i boskie próby
Co prawda nie jest to tytuł książki tylko serii,
ale na razie w skład serii wchodzi jedna książka, więc pasuje :D
Według mnie tytuł powinien brzmieć:
Próby Apolla
i koniec

6.Wszystkie tytuły z poprzednich punktów w jeden nowy:
Apollo i tam zemsta osobliwego domu Pani Melody Black w krainie Alicji Peregrine,
 czyli boskie próby zombie i z powrotem lustrzany świat

To ostanie było dziwne xD W każdym razie w przyszłym tygodniu nie będzie tagu, tylko uwaga, #życiowe odcinek 3! Mówią szczerze nie wiem kiedy go wstawię. Prawdopodobnie w środę, aczkolwiek termin może ulec zmianie ;)

Pozdrawiam
LM

2 komentarze:

  1. Ten tytuł z poprzednich punktów jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, muszę przyznać, że nie było łatwo ;D

      Usuń