sobota, 1 października 2016

Szkolny Tag

Hejka wszystkim! Dzisiaj na luzie (w sumie cały miesiąc będzie luzacki), bo przedstawiam Wam tag, który nazywa się 15 pytań o szkole, ale z racji, że tutaj nie ma 15 pytań, tylko 12 postanowiłam nazwać go po prostu Szkolny Tag. Pytania pochodzą z bloga W moim świecie :) 
Już bez przedłużania zapraszam do zapoznania się z odpowiedziami ;)


1. O której wstajesz do szkoły?
Cóż, bywa różnie. Zazwyczaj w przedziale 6.30 - 6.50.



2. Ulubiony nauczyciel?
Nie mam jednego. Ogólnie trafiłam na naprawdę dobrych nauczycieli xD
Ale nie będę Ich tutaj wymieniać, ponieważ a nóż znajdą mój blog i co wtedy?


3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Chyba z historii. Ogólnie jestem humanistką, ale moim ulubionym przedmiotem
jest matma. Jak to się stało? Ojojoj, dłuuuga historia :D
Tak się zastanawiam z czego pochodzi ten gif, ale nie mam pojęcia xD

4. Plecak czy torba ?
Kiedy byłam mała (a przynajmniej spooooro młodsza) marzyłam, żeby
mieć do szkoły torbę. Z zazdrością spoglądałam na starszych uczniów.
Teraz, kiedy sama jestem jedną z nich już mnie do toreb nie ciągnie.
Na co dzień też preferuję plecaki. Mój plecak jest chyba tak wyjątkowy, że
nie znalazłam go na Google Grafika. Dam dam dam. 



5. Czy malujesz się do szkoły?
Gdzie tam. Po co? 
Zresztą, za młoda jestem na malowania się :D



6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole ?
Jeansy, koszulka, bluza. Reszta występuje w różnych kombinacjach, 
ale te trzy są prawie zawsze ^^

Dobra, nie noszę luźnych spodni, ale oprócz tego gif raczej pasuje ^^

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
Nie krzyczcie: czasem nie jem w szkole drugiego śniadania. Dlaczego? 
Szkoda czasu. Mam za dużo nauki, żeby jeść. Zazwyczaj jednak mam, 
jednak przy sobie jakieś przekąski, tak w razie czego.



8. Przedmiot z którego jesteś słaba?
Każdy. No dobra, może bez przesady. Jeśli miałabym wybrać jeden, wybrałabym
język niemiecki, biologię, geografię, chemię, fizykę, wuef, technikę, matmę (no dobra, teraz już mi lepiej idzie, to fakt), muzykę, plastykę, WOS i czasami język polski.



9. Czym jeździsz do szkoły?
Albo mama mnie podwodzi, albo idę "z buta". Ze szkoły prawie zawsze wracam z buta.



10. Zmieniasz buty w szkole? 
Brońcie mnie od tego! Nie wyobrażam sobie jak można kazać uczniom buty zmieniać.
Ludzie, nie jesteśmy w przedszkolu!

Nie zmieniam butów, więc nie ma obrazka xD

11. Czy lubisz ćwiczyć na w-fie ?
Do niedawna lubiłam wuef, ale nie lubiłam ćwiczyć, a rozciągania wręcz nie znosiłam.
Teraz lubię wuef, nie lubię ćwiczyć, ale zaczyna mi się podobać rozciąganie. 



12. Jak czujesz się w swojej szkole?
Dobrze. Należę do cichych myszek, które albo się trzymają z kilkoma osobami, albo cały dzień się uczą ^^



I to na tyle :) Dowiedzieliście się dzisiaj trochę o mojej opinii dotyczącej szkoły i tak dalej. Jeśli chodzi o nominacje, to tym razem nie nominuję nikogo, jednak jeśli chcecie również zrobić ten tag na Waszych blogach to proszę bardzo, nie krępujcie się ^^

Pozdrawiam
LM

2 komentarze:

  1. Wow, naprawdę ciekawy TAG, nie widziałam go wcześniej :) Ja wstaję do szkoły 6:10 i zawsze jeżdżę autobusem (rano jestem za bardzo zamulona, by chodzić 3 km "z buta" ;)). Ja najsłabsza jestem z biologii (brrr, nienawidzę jej) i z matmy. Z reszty przedmiotów nieźle mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, 3 km?! Wyrazy współczucia, ja mam o połowę mniej, a i tak chodzić się nie chce. Biologii też do niedawna nie znosiłam, ale teraz jest nawet, nawet. Za to język niemiecki to masakra. Jak ja go nie cierpię! :D

      Usuń