sobota, 29 października 2016

Social Media Book Tag




1.Twitter - twoja ulubiona krótka książka:
Lina Karo, autorstwa Ewy Nowak


2.Facebook - książka, która każdy czytał i poczułaś presję, by ją przeczytać:
Baśniobór
Wszędzie wychwalany, dla mnie wiało nudą

3.Tumblr - książka, którą przeczytałaś, zanim to było popularne
Osobliwy dom Pani Peregrine Ransoma Riggsa
Kiedyś byłam fanką. Trzecia część mnie zawiodła

4.MySpace - książka, która przeczytałaś, ale nie pamiętasz, czy ci się podobała czy nie
Tak w sumie to pamiętam moje opinie o książkach. 

5.Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Wyśnione miejsca Brenny Yovanoff ma śliczną okładkę, ale nie robiłam jej zdjęcia

6.Youtube - książka, którą chciałbyś, żeby powstała ekranizacja
Nastąpiło zwolnienie maszyny losującej:
cali Olimpijscy Herosi
pozostałe części Serii Niefortunnych Zdarzeń
Eleonora & Park
Fangirl
Dom Tajemnic
Quenta Silmarillion lub coś innego Tolkienowskiego
pozostałe części Opowieści z Narnii
seria Miętowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz