sobota, 15 października 2016

Rick Riordan Book Tag

Hejka. Pamiętacie jak wspominałam o tym, że chyba powinnam zrobić ten tag? (Zalotny Tag Książkowy) Cóż, nie rzucam słów na wiatr, więc przed Wami moje odpowiedzi na pytana znalezione na blogu Zaczarowana :)

1. Percy Jackson, czyli bezczelny, sarkastyczny bohater.
Ojojoj, co tak ostro od początku? xD
Hm. Po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że w sumie 
pasuje tutaj Emely z Lata koloru wiśni.


2. Annabeth Chase, czyli inteligentna główna bohaterka.
Cóż, mam takie skrzywienie umysłowe, że ogólnie czytam
książki, w których główni bohaterowie są inteligentni.
Mogę co najwyżej wymienić te, które według mnie nie są.
W tej kategorii zwycięża nie kto inny,
 jak <fanfary> Alicja Bell!
Może kiedyś zrobię posta o książkach, 
których nie znoszę?


3. Chiron, czyli postać, która wzbudza respekt.
Chejron - nie bądźmy aż tak zamerykanizowani ;)
Tutaj myślę, że nikogo nie zaskoczę, bo wstawię Gandalfa. 
To chyba jasne? :D


4. Grover, czyli postać, która dużo je.
Ron Weasley xD Powstał nawet ship zwany Chickron, 
czyli Chicken x Ron :D

5. Kroniki Rodu Kane, czyli niedoceniona książka popularnego autora
Tak patrzę na te moje półki i doszłam do wniosku, że nie kojarzę takiej.
Jeśli dana książka mi się nie podoba to nie uważam ją za niedocenioną, 
a jeśli jakaś książka mi się podoba to już została doceniona :)

6. Obóz Herosów, czyli książkowe miejsce, w którym chciałabyś mieszkać
To będzie tak:
a) edukacja w Hogwarcie
b) wakacje na Baker Street
c) normalne miejsce zamieszkania -
 - Śródziemie, a dokładniej Rivendell <3

7. Orkan, czyli twoja ulubiona książkowa broń
Zdecydowanie łuk. Ma największy zasięg, 
więc nie trzeba brać udziału w walce wręcz.
W sensie dopóki się ma strzały ;)

8. Ostatni olimpijczyk, czyli twój ulubiony finał serii
Powiedziałabym, że Harry Potter i Insygnia Śmierci, ale teraz
siódma część już nie jest ostatnią, więc chyba... 
Seria Niefortunnych Zdarzeń, ponieważ
 kończy się naprawdę tajemniczo ;)

9. Rick Riordan, czyli twój ulubiony autor
1) J.R.R. Tolkien
2) Ewa Nowak
3) Rick Riordan

10. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, czyli seria, którą chciałabyś skompletować w całości
Na pewno Harry Potter, Seria Niefortunnych Zdarzeń oraz Miętowa, 
gdy się skończy (co mam nadzieję nie nastąpi tak prędko)

11. Herosów siedmioro, czyli otaguj siedem osób
Waśnie zdałam sobie sprawę jak dziwne jest słowo otaguj...
Ale mniejsza z tym.
Nominuję:
 - fanów Wujcia Ricka (pewnie się ucieszą)
 - osoby chętne do zrobienia tego tagu
 - osoby, które nie mają nic ciekawszego do roboty
 - osoby tak jak ja czekające na drugą część Magnusa Chase'a
 - tzw. Herosów (nie, to nie to samo co fani Ricka Riordana)
 - osoby które szukają w internecie (tak ja ja ^^) zapchajdziury na bloga
 - osoby, które mają już dość szkoły xD

Widzicie, dałam radę? Dałam.
Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że się Wam podobało ;) Kolejny tag jak zwykle w środku tygodnia :D

Pozdrawiam 
LM



1 komentarz:

  1. no to chyba już wiem jak tag pojawi się niedługo u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń