sobota, 8 października 2016

Owocowy Tag Książkowy

Siemanko! Czas na kolejną porcję zdrowych odpowiedzi na smakowite pytania. Na dziś przygotowałam Owocowy Tag książkowy. Pytania pochodzą z bloga Zapoczytalna

1. Ananas - Książka z najbardziej egzotycznym miejscem akcji.
Kroniki Rodu Kane, których akcja dzieje się m.in w Egipcie.
 Musicie przyznać, że jest to egzotyczne :D

2. Banan - książka, która zawsze wywołuje uśmiech na twojej twarzy.
Byle do wakacji, czyli książka, którą przeczytałam niezliczoną ilość razy
i sprawiła mi wiele radości ^^

3. Malina - najsłodszy książkowy pocałunek.
Myślę, że ten tytuł należy się scenie w Insygniach Śmierci, kiedy to...
Chociaż nie, nie zdradzę tego. A nóż ktoś z Was nie czytał Harry'ego Pottera.
Podpowiedź: skrzaty ;)

4. Truskawka - powieść polskiego autora, której akcja nie dzieje się w Polsce.
A tutaj miałam niezłą zagwozdkę, bo polscy pisarze mają często to do siebie, że ich akcja 
dzieje się w Polsce. Aż miałabym ochotę podać tutaj siebie, ale jestem tylko pokręconą nastolatką, więc dam tu Dorotę Terakowską i Córkę Czarownic :)

5. Cytryna - książka po której przeczytaniu miałaś kwaśną minę.
Ida wśród magnolii część bodajże 11. Nie pytajcie.

6. Jagoda - książka której akcja dzieje się w lesie.
Z tego co kojarzę Tajemnica Zafiry: Strażniczka kryształu działa się w jakiejś
dżungli, ale nie jestem pewna na sto procent.

7. Arbuz - powieść idealna na upał.
a) Lato koloru wiśni - jeśli chcesz coś aktualnego
b) Zima koloru turkusu - jeżeli wolisz coś dla ochłody

8. Winogrono - powieść z dużą ilością bohaterów.
Wybrana powieść z serii Olimpijscy Herosi.

9. Czereśnia - powieść która fabułą przypomina inną.
Fani pewnie się zdenerwują, ale Igrzyska śmierci i Niezgodna
Czytałam jedną po drugiej i tak jakoś deja vu miałam...

Na dziś to tyle. Kolejny tag wstawię pewnie w środku tygodnia :)

Pozdrawiam
LM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz