poniedziałek, 3 października 2016

15 dziwnych pytań tag

Hej Wam! Pora na kolejny tag. Tym razem przedstawiam wam 15 dziwnych pytań tag! Niektóre na serio są dziwne o_o A pochodzą z bloga: I'm dreamer. Nie będę dłużej trzymać Was w niepewności. Czytajcie :D

1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko twoja rodzina?
Śmiejcie się, proszę bardzo: Marian lub Maria.

2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Noszenie gumki do włosów na ręce, gdy mam je rozpuszczone.
 Gdy jej nie mam - czuję się dziwnie i czegoś mi brakuje.

3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
Kynofobia - lęk przed psami i coulrofobia - lęk przed klaunami. 
Sami przyznacie - to jest dziwne.

4. Jaką piosenkę potajemnie lubisz i śpiewasz ją , kiedy jesteś sama w domu?
Ogólnie słucham metalu i rodzice o tym wiedzą, ale
 gdy mam zły dzień lubię sobie posłuchać popu. 
Uwielbiam Forever young i Unsteady i o tym akurat nie mają pojęcia ^^

5. Co cię najbardziej irytuje?
Osoby obrażone, Drama Queens (choć sama jestem jedna z nich). Serio, nie tyle obrażalskie,
 co po prostu obrażone. Takie, które są obrażone w tym momencie
 i wszystkich zarażają swoją obrazą majestatu i złym nastrojem.
 Później ich zły nastrój udziela się mi,
 i kończy się na tym, że jestem mega wściekła i ryczę.

6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
Obgryzam paznokcie. W sensie walczę z tym od czerwca zeszłego roku (tia, nie tak łatwo przestać) i idzie mi nie najgorzej. Czasami bawię się gumką chlebową, żeby nie obgryzać :)


7. Po której stronie łóżka śpisz?
Na środeczku xD


8. Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
Ojojoj, nie mam zielonego pojęcia. Pamiętam na pewno moją pierwszą lalkę - Jagódkę, którą mam do dziś. Niestety Jagódka nie ma oka i ręki. Muszę dorobić jej przepaskę pirata oraz hak i będzie w sam raz na okres buntu młodzieńczego ;) 

9. Jaki napój zamawiasz najczęściej w Starbucks?
Nigdy nie byłam w Starbucksie. 
Możecie mi nie wierzyć, ale to prawda.


10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale się do niej i tak nie stosujesz?
Cóż, nie jestem urodziwa, toteż nie mam żadnych zasad. Staram się jedynie pamiętać o regularnym używaniu płynów na trądzik xD


11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
Okręcam się jak na karuzeli :D


12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Ich brak?


13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Przepyszne ciastka i wafle Familijne. Jestem w stanie zjeść paczkę na raz. To baardzo niezdrowe. Nie powtarzajcie tego w domu ;)


14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
Przeważnie powtarzamy to z Caro ^^

Wywalam Anderson i gotowe. Pasuje do każdego xD

Legolas zamieniam na Gregolas i mówię tak do Caro. Wzięło się to od:
Bo ma niezły wzrok w przeciwieństwie do mojego. 

Oprócz tych trzech mówię jeszcze:
 - Boring (bo jakżeby inaczej? To chyba nawet najczęściej)



15. W czym śpisz?
W piżamie. Dam dam dam.

W ten sposób dobrnęliśmy do końca. Mam nadzieję, że się Wam podobało i dobrze się bawiliście czytając pytania i moje odpowiedzi :D Odnoszę wrażenie, ze najbardziej zaskoczyła Was moja odpowiedź na ostatnie xD 

Pozdrawiam 
LM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz